با یکی از دوستان استقلالی ، کُری شدید داشتیم . یعنی من شدیدا پرسپولیسی بودم و ایشون استقلالی !دست بر قضا ، گذر ما به یکی از پارک های تهران افتاد . !!! این دوست استقلالی ما هم ، در این پارک حضور داشت . طبق معمول نزاع فوتبالی ما به اوج رسید و مثل دفعات گذشته کل کل فوتبالی ما راه به جایی نبرد ؛ تا اینکه قرار شد دوئل کنیم به این صورت که : مرد و مردونه با هم مسابقه فوتبال بدیم . مسابقه شروع شد . و در مشکات 82...ما را در سایت مشکات 82 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: شنبه 8 مهر 1396 ساعت: 23:02